Algemeen30.08.2013

D-reizen introduceert de persoonlijke reisassistent: online, aan de telefoon en in de winkel


DSC_0920.JPG
DSC_0920.JPG

Maak jij nog weleens gebruik van een old school reisbureau? Waar je binnenstapt met lege handen, en met een enorme stapel reisgidsen naar buiten loopt? Er zijn generaties die dat nog steeds doen, maar er zijn ook generaties die dat nooit gedaan hebben. Zeker nu je alles direct online kunt boeken, zonder dat je een reisadviseur nodig hebt.

Maar… soms is het wel zo prettig om toch iemand te spreken die jou helpt met het boeken van een reis. Die de beste deal voor je vindt, in het enorme en onoverzichtelijke aanbod. Bij D-reizen denken dat er vraag naar is, en introduceren nu de persoonlijke reisassistent. Iedere klant krijgt zo’n persoonlijke reisassistent, of je nu in de winkel, via de telefoon of via internet boekt. 

Zo’n persoonlijke reisassistent heeft een aantal voordelen. Je hoeft in ieder geval maar aan één iemand uit te leggen wat je wilt, en die gaat op zoek. Je betaalt met de prijscheck nooit te veel voor je reis en kunt een afspraak inplannen op het moment dat het jou het beste uitkomt. En dat helemaal voor niets. Gratis. 
Deze nieuwe strategie, assisted internet, wordt door D-reizen al snel ingevoerd. Hiermee komen we wat banen te verdwijnen: tot 1 april volgend jaar verdwijnen 24 banen. De persoonlijke reisassistent is in de ogen van D-reizen de kracht van de winkel. Daar zit grote kennis van zaken. Door die kennis en persoonlijkheid overal aan te bieden, willen zij zich onderscheiden van andere ‘pure internetbedrijven’. 
Avatar foto
Redactie Travelvalley

De redactie van Travelvalley schrijft dagelijks over nieuws en trends op gebied van reizen. Volg ons ook via Twitter, Facebook en Instagram.