`

Algemeen19.12.2012

Provincie Zeeland moet weer ’top of mind’ worden en start met tv-commercials


Begin van dit jaar kwam de Provincie Zeeland al met een eigen glossy magazine, om de eigen provincie te promoten. De komende maanden gaat de Provincie nog iets verder, en komt met een tv-commercial, te zien op Nederland 1, 2 en 3. De commercial is een initiatief van Provincie Zeeland, toeristische brancheorganisaties en Promotie Zeeland Delta (een samenwerkingsverband van de Zeeuwse VVV’s). Met deze commercial moet Zeeland ‘sterker gepositioneerd worden’. Het doel is dan ook ‘het aantal binnenlandse overnachtingen in de provincie te vergroten’. 

Het aantal bezoekers van de Provincie Zeeland daalt blijkbaar al een aantal jaar. En dat moet weer omhoog, waar de commercial aan bij moet dragen. Tot en met half februari worden er circa 325 spots uitgezonden, die Zeeland weer ‘top of mind’ moet maken.

Het is een leuk filmpje, maar alleen met dit filmpje gaat het niet lukken. Ook social media wort ingezet. Je kunt het VVV Zeeland volgen via Facebook en Twitter

Avatar foto
Marloes de Hooge

Marloes is oprichter en hoofdredacteur van Travelvalley. Ze schreef de succesvolle reisboeken Bucketlist Reizen, Bucketlist Stedentrips en Waanzinnige Roadtrips. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen.